Dag 1 – Presentera mig själv

okej.
nu ska jag presentera mig själv.
ja jag heter ida och jag är en 13 årig tjej.
fjortis om 28 dagar då.
men vad jag kan berätta om mig är då att jag ÄLSKAR handboll.
jag älskar klä mig fint, om jag bara är hemma.
men jag hatar att så FÖR fin ut.
då trivs jag inte.
jag hatar att få uppmärksamhet av massa människor.
jag tycker det är jätte pinsamt när människor säger att jag är fin.
fast inombords blir jag jätte glad.
och jag blir JÄTTE glad när människor säger att jag har gjort något bra eller säger att jag är duktig på något.
jag älskar ÄLSKAR att prata.
min mamma och pappa fick be mig att vara tyst ofta när jag var liten.
Dom köpte tillochmed en pappegoja som härmade allt man sa så jag skulle ha nått att prata med (A)
jag hatar när det blir pinsam tystnad med!

och när jag blir närvös så babblar jag oftast på utan att någon förstår vad jag menar!

förutom att spela handboll älskar jag att mysa. jag älskar att mysa.
mysa med mina kompisar eller bara chilla ligga i badet oh läsa i timmar.
JAG ÄLSKAR DET!

vad ska jag mer skriva?

jo jag ÄLSKAR musik och att sjunga.
jag sjunger jätte fult så de gör jag bara när jag är hemma eller åker bil till träningarna.
annars sjunger jag inte.
som sakt jag gillar inte att få uppmärksamhet!
och om jag skulle bli kändis skulle jag inte vilja att människor viste att det  va jag.
 sen så har jag väldigt dåligt tålamod.
jag får helt säriöst DAMP när någon inte förstår när jag förklarar nått.
te.x matte om någon inte förstår så får dom en utskällning av mig (A)

och när jag bästämmt mig för något kan inget stoppa mig!
jag är målmedveten och vet vad jag vill. det har jag alltid fått höra
jag har alltid fått höra att jag är väldigt påvärkande på andra människor.
att om jag är glad så blir dom andra glada.
de har mina tränare oh lärare alltid sakt.
får oftast höra att jag är väldigt lugn av mig och stressar inte upp mig och kommer i bråk.

när jag blir stor vill jag bli nått.
jag ska inte jobba på kontor framför en data.
jag vill resa runt .

men nu har jag skrivit aldeles för mkt.



utseendet
så är jag lång och ganska tjock
jag har blont hår och det är långt även om det itne ser ut så för det är jätte uppklippt
jag är ganska stark men klumpig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0